zondag 11 maart 2012

Water

(10/01/2009) Waterdweilen!! Losgeschoten waterleiding op zolder. Joepie, joepie! Ik lag op de bank in de kamer naar de O-Cd te luisteren om een mooie, rustige dag te ondersteunen, loopt vriendin binnen met de mededeling, dat mijn keuken overstroomt van bovenaf ……..

......... alle zeilen bijgezet en het ergste water weggewerkt. Helaas weer allerlei bijkomend onbegrip, maar dat heb ik maar ff laten zitten. Zit nu een beetje voor me uit te staren en vraag me af of ik moet huilen of lachen. Moet ik het repareren en laten voor wat het is of is dit sein nummero zoveel, dat ik hier moet gaan doen wat allang gedaan had moeten worden??? Heb mezelf een borrel ingeschonken. Weer een uitdaging erbij! Ik zat me gelukkig te vervelen, dat scheelt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten