donderdag 8 maart 2012

Beweging_2

 Mooie dag vandaag. Behalve dat de zon tevoorschijn is gekomen in de loop van de dag, de weersvooruitzichten tot een eind na het weekeinde zonnig zijn, heb ik het zoveelste element in mijn nieuwe bezigheden in beweging gebracht. Een herstart. Een hogere versnelling klinkt mooier. De zijstraat was ik niet vergeten. Kon er alleen nooit de vereiste verontwaardiging voor opbrengen. Ja, soms werkt iets pas als de emoties tegen het kookpunt aanhangen. En vandaag ging het over vrouwen .... Nou, peanuts, zou ik zeggen en dan nog een onzin artikel in de Volkskrant onder ogen krijgen over de ongelijke vertegenwoordiging van vrouwen in DWDD en 1+1 ging ruim over de twee heen. Dan moet er iets uit, zonder dat de vorm waarin gelijk duidelijk is. Nou dat is gelukt, hoewel ik het mooiste commentaar nog steeds de opmerking vind "Er zitten ook best weinig Chinezen aan tafel bij Matthijs. Volgende onderwerp, graag."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten