dinsdag 20 maart 2012

Bedtijd

"Heb je vandaag iets bedacht voor je verjaardag?"
"Hhhmmmm, hhm"
"Zou me toch zo leuk lijken om ons lekker ergens te laten verwennen."
"Hhhmmmm, hhm"
"Aan zee zou wel mijn voorkeur hebben."
"Ooooo, ja"
"Als de weergoden dan een beetje meewerken en de menukaart niet verkeerd is."
"Hhhmmmm, hhm"
"Weet je nog aan het Lago Maggiore?"
"Hhhmmmm, hhm"
"Was dat drie jaar geleden?"
"Mmmm, uuh"
"De tijd vliegt."
"Ooo?"
"Je zo lekker van ontbijt tot terug op de rand van het bed laten verzorgen."
"Hhhmmmm, hhm"
"Daarna mag jij ..."
"Ja, ja"
"Het is altijd een mooie tijd, een staartje breien aan de zomer."
"Hhhmmmm, hhm"
"Kan ik me eerst heerlijk uitleven in de uitverkoop."
"Hhhmmmm, hhm"
"Alles nieuw voor een prikkie."
"Hhhmmmm, hhm"
"Of zouden we iets met Rome doen dit jaar?"
"Mmmmmhuh"
"Dat is alweer zolang geleden."
"Hhhmmmm, hhm"
"Het waren nog geen euro's, die we in de fontein hebben gegooid."
"Oo, ja?"
"Denk d'r maar eens rustig over na."
"Hhhmmmm, hhm"
"Ik ga slapen. Kom jij zo ook?"
"Hhhmmmm, hhm"
"Gooi wel even de katten naar buiten."
"Ja, ja"
......
"Zei je iets?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten