maandag 31 maart 2014

Warmlopen

 Een nieuwe week, een nieuw hoofdstuk, hetzelfde verhaal, eens een andere invalshoek proberen? Voorstellen? Wat hoor ik daar? Misschien iets minder lullen en wat meer doen? Een stel doodgeschoten overvallers kan op meer begrip rekenen ...Maar ok, we gaan meer doen. Of dat minder lullen ook lukt, waag ik te betwijfelen. Alles opgehangen aan de drie-eenheid: was, afwas, gras. De triatlon van mijn bestaan.

 Klaar voor een nieuwe ronde olympisch smakende prestaties? Masseur, athleet en opzwepende toeschouwer ineen. Het lastige met anderen is, dat ze je voor de voeten lopen of er niet zijn, als je ze nodig hebt. Vreemd genoeg mist daar die gulden middenweg. Het zal wel aan mij liggen, zoals veel aan jezelf ligt en in mijn leven vaak zelfs meer dan mij lief is.

 In de benen, dus. Maar kalm aan. Zonder haas. Warmlopen en doordieselen. Er zijn malloten die kiezen voor een drievoudige Ironman. Maar dat is vrijwillig ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten