dinsdag 11 maart 2014

777

 Het is weer een staaltje beroerde timing, waar je U tegen zegt. Al dat gedoe over de Boeing 777 van de Maleise Luchtvaartmaatschappij. Zit ik straks volkomen ontspannen en gerustgesteld aan de koffie, als de wolken kilometers onder mij voorbij schuiven. Het jaartje vliegen, na decennialang stevig met vier wielen op de weg te hebben gestaan, begon net een beetje in de acceptatie-fase te komen. Niet dat het kans maakte ooit mijn hobby te worden, maar voor een noodzakelijk kwaad was het inmiddels best te doen.

 Nou, dat is dus weer gedaan. Mooi, dank je. Kan ik ook hier weer van voren af aan beginnen. Wat is dat tegenwoordig met overdoen wat met veel moeite tot stand is gekomen? Zit het in de lucht? Heeft het met voorjaarsperikelen te maken? Verkeerde aardstralen of net buitenaardse bemoeienis? Kan hier ergens een streep getrokken worden? Straks moet ik nog aan de slag met een herbeleving van mijn pubertijd of erger? God sta me bij. Laat het leven geen letterlijke kringloop zijn. Hoewel ..... Waar kwam ineens dat luiervisioen vandaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten