dinsdag 11 maart 2014

Lessen

 D'r zijn slechtere dagen geweest, dus met terughoudende tevredenheid verder. Het voelt een beetje aan alsof ik de afgelopen 7 jaar in twee maanden dunnetjes heb overgedaan. En als je dan net weer een beetje minder plumpuddiger aanvoelt en je leest: "Blijvende seksuele stoornis door antidepressivum." Dan ben ik blij, dat ik me d'r niet met een potje pillen vanaf heb gemaakt. Een opsteker, gratis en voor niks. Kijk, dat is nooit weg op een morgen, die ondanks alles niet overtuigend weet te kiezen.

 Gewoon kalm aan verder op de gisteren ingeslagen weg. Jammer voor de kerstbomen, ze zullen vandaag hun versiering moeten inleveren. Verder niet teveel vooruit kijken, dat loont hier niet de moeite, werkt zoals wederom bewezen averechts. Gewoon door, al krijgt het onbestemde meer en meer onwerkelijke trekjes. Hoelang gaat het nog duren, voordat ik me 's morgens afvraag of ik gedroomd heb of dat de nachtmerrie helaas de werkelijkheid is?? O ja .... en niet meer denken. Ik zou het bijna vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten