maandag 10 maart 2014

Magertjes

 Nou, dat mocht geen naam hebben. Of het nu verschijningsvrees of as-angst is geweest, ik zou het niet weten. Ik zal het vragen zo snel de aanwezigheid een overtuigende vorm heeft aangenomen. Niet dat niets is gebeurd. Waar je echter spraakmakend vuurwerk zou verwachten (= fout, ik weet het) kwam het niet eens tot een sterretje. Ok, d'r zijn wat barsten in het zwart verschenen, maar met een beetje goede wil, kun je die best betwijfelen.

 Gisteravond mijn rondzwevende schrijfsels in Word vastgepind. Aantekeningen, opmerkingen en observaties vanaf ergens eind januari dit jaar en ik moet zeggen, ik werd me daar toch een partij niet-vrolijk van. Het had bijna de kracht van de omgekeerde aanpak. Bijna. En hier ter plekke is het weinig beter. Misschien maar concretiseren, wat ik me een maand geleden heb voorgenomen? Stoppen met deze naargeestige blogbijdrages? Of zou ik net alle woordschermutselingen op het blog moet droppen voor het completere beeld, het echt intensieve, bijna levendige zwart? Vandaag maar eens proberen om de gedachten hun eigen weg te laten gaan. Wie weet wat dat oplevert.
 
 De entreebewijzen kunnen trouwens voor terugbetaling geretourneerd worden aan ondergetekende in een aangetekend schrijven onder bijvoeging van de genoten hapjes en drankjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten