zaterdag 29 maart 2014

Gokje

 Melk, sperziebonnen in blik, brood, appelsap, abrikozensap, bosvruchtensap, iets met extra Magnesium, iets tropisch, 3 soorten sardientjes, een pak rosé, koffie, grote mini-tomaten, komkommer, champignons, courgette, handje garnalen, gerookte kabeljauw, actimel, peren, citroenen, bio- chips, 3 soorten kaas, gehakt, witlof ..... ik geloof, dat ik niks vergeten ben.

 Geen paashaaschocola, geen lekkere witte wijn, geen botten voor de honden, geen verse kabeljauw of gerookte zalm, geen blauwe kaas of extra gevaarlijke camenbert, geen perssinasappelen, geen crême fraîche, geen pizza, geen vers geraspte parmezaan, geen limousin vlees, geen asperges, geen olijven, geen pistache nootjes met peper, geen shampoo of tandpasta en ook geen ontbijtkoek of andere zoete zooi .....

 En toch zat de kassabon een eind boven mijn inschatting. Over de honderd euro; 103,41 om precies te zijn of te wel iets van 225 oude guldens. Soms blijf ik me over dingen als deze verbazen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten