zondag 9 maart 2014

Kippig

 Al eens een Feniks uit de as zien herrijzen? Met een beetje geluk moet dat hier lukken vanmiddag. Hoop dat ie, terug in zijn verentooi zo welwillend is om de afwas te doen. Wat zou een acceptabele entreeprijs zijn? Een euro is niet geloofwaardig en dan wordt het me snel te druk. Honderdenelf euro, lijkt me wel wat. Krijg je d'r nog een hapje en een drankje bij. Niet dat ik het voor het geld hoef te doen. Dat speelt sinds vanmorgen geen enkele rol meer. Een vrijgevige goedzak heeft bedacht om in 2014 vijf willekeurige personen te verblijden met een miljoen Engelse ponden pp. Laat ik nou één van die vijf geluksvogels zijn, die door Google managment, whatever that may be, is uitgekozen, noem het rustig uitverkoren.

 Direct natuurlijk op alle bijbehorende linken geklikt, mijn hele hebben en houden qua personalia over de email retour gepompt, telefoonummers er achteraan en voor het gemak maar direct ook alle passwoorden meegezonden. En niet te vergeten de bankrekening op de Kaaimaneilanden, waar het leuke sommetje kan worden gestort.

 Maar goed, dit terzijde. Het ging om het gevogelte tenslotte. Doet me werkelijk deugt, dat ik me verder niet om de afwas hoef te bekommeren. Stoeltje, terras, Duvel, hapjes  ...... zie je de as bewegen?? .... mensen in soorten en vooral maten, geluiden, activiteit .... leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten