woensdag 19 maart 2014

Vermoeiend

 Alsmaar maar weer die verzekering dat men het precies kan maken zoals het gewenst wordt, om, zoals de werkelijkheid al meermaals heeft aangetoond, uiteindelijk een interpretatie van het gewenste vorm te geven, die de mijne niet is. Betonvloeren zijn centimeters dikker dan gepland. Regenbeschutting met een folie die verdacht veel lijkt op de vershoudversie uit de keuken. Dubbelwandige buis met de gladde extra laag aan de buiten- ipv de binnenkant. En zo kan ik een kleine boekwerkje vullen. Ik ben al niet een persoon die zonder overtuigende positieve ervaringen overborrelt van vertrouwen in gedane beloftes. Als ik er dan ook nog voor moet betalen, wens ik het geloofselement graag geheel uit te sluiten.

 Daarvoor werd ik door de productieruimtes geloods van het ene voorbeeld naar het andere en dat -gelukkig- naar tevredenheid. Voor de zekerheid werd de directeur er nog bij gesleept. En alhoewel je in deze iets meer op resultaten uit het verleden mag vertrouwen dan bij de gemiddelde beleggingsgok, had ik toch liever iets gezien wat precies overeenkwam met mijn wensen. Maar oké, een beetje risico hoort erbij, denken we dan maar.

 Zaterdag de puntjes op de 'i', volgende week de aanbetaling en dan drie maanden hopen en vrezen mbt het uiteindelijke resultaat en de aansluiting ervan op het geformuleerde wensenpakket. Weer wachten, nog meer wachten, alsmaar wachten. Waarschijnlijk word ik gek als alles ineens naar wens en per omgaande zou kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten