zaterdag 21 april 2012

Slaap

"Slaap je?"
"Zzzzzzz ........"
"Slaap je echt?"
"Ja..."
"O, gelukkig"
"Wat is d'r?"
"Ik zou het zo vervelend hebben gevonden, als ik je gewekt had."
"Ja ja"
"Nee, echt!"
"Hoelaat is het in godsnaam?"
"Ik maak iemand die slaapt toch niet wakker."
"Nee, nee."
"Ik had je eigenlijk ook niet willen storen."
"Het is midden in de nacht."
"Moest ineens aan gisteren denken."
"Sodeju"
"Had dat werkelijk niet anders gekund?"
"Het is half drie!!"
"Zo kort door de bocht."
"Dank!"
"Ik snapte d'r helemaal niks van."
"Waar heb je het over?"
"Je wist nieteens wat gebeurd was."
"Wat heb ik nu weer gedaan?"
"Het kan de beste overkomen, niet alleen mij."
"De aangebakken aardappels?"
"Maar nu begrijp ik het wel een beetje"
"Die bedorven vis laatst was erger."
"Nee, gekkie, geen aardappels."
"Ik ga slapen."
"Toch zou ik het anders doen."
"Zet die wekker maar een uur later."
"Je zou het eens moeten proberen."
"Vast."
"Kan toch geen kwaad?"
"Truste."
"Ga je slapen?"
"Neeeeeee"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten