vrijdag 1 april 2022

Uitgangspunten

 De bezem door de kantlijn. Weer een mnd naar de geschiedenis. Een mnd vol oorlog. Wat in 4-5 dagen gedaan had moeten zijn, duurt nu al ruim een mnd en de kansen lijken eerder te keren. Oekraïne valt doelen in Rusland aan. Dat is vloeken in Putin's kerk.

 Aan het thuisfront de eerste aarzelende stappen in de tuin. Nog meer dan vorig jaar gaat het om de opbouw van een goede structuur ipv produktieresultaten. Het kost moeite om het zo te blijven zien. Anderzijds, al zou ik willen, meer zit er voorlopig fysiek niet in. Bezig zijn wordt in feite afgestraft. Gisteren was zo'n dag.

 Het verschil met vorig jaar is, dat oorzaak en gevolg me bekend zijn en ik er rekening mee kan houden. Het overvalt me niet meer. Ondertussen hou ik de hoop, dat ik de tijd van bezig zijn weet op te rekken. Zal niet in sneltreinvaart gaan. Als er maar vooruitgang in zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten