zondag 10 april 2022

Pechvogel

 Eindelijk verlost van de suprematie van Mercedes, rijdt Verstappen dit jaar in z'n Red Bull achter Ferrari aan. En als hij nou nog de eindstreep zou halen, was het vooralsnog niet zo'n ramp. Die eindstreep heeft hij nu al 2 uit 3 wedstrijden niet gehaald dank motorpech. Dat schiet op deze manier niet op bij de prolongatie van zijn vorig jaar terecht maar ook enigszins dubieus gewonnen wereldtitel.

 Balen natuurlijk. Waarbij ik direct moest denken, dat ik me ws niet zo druk zou maken, als ik na afloop in mijn privéjet naar Nice zou vliegen/gevolgen worden om van daaruit ff in het appartement in Monaco langs te wippen en de komende dagen zou liggen bij te komen op mijn privéjacht. Maar vanwege die instelling zit ik nu op het platteland in Roemenië en maak geen deel uit van het F1-circus.

 Meen me trouwens te herinneren dat ik ooit iets gelezen heb, dat in zijn nieuwe contract met Red Bull ook een soort straf/vergoeding was opgenomen als Verstappen de wereldtitel zou mislopen door motorische/mechanische/earodynamische problemen met de auto. Maar ja, zoals al eerder gezegd, met geld zal hij niet (meer) op de eerste plaats bezig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten