zaterdag 9 april 2022

Prematuur?

 Het spitten en scheppen was zwaarder dan gedacht. Deels door de noodzakelijke handelingen maar ik had ook zo mijn bedenkingen bij de overgeslagen bijkom-dag. Na 45 minuten ermee gekapt. De ochtend op normale temperatuur begonnen was ik benieuwd wat nu de stand van zaken zou zijn. Vermoedens waren er al, maar nooit consequent gemeten. Nu was het klip en klaar: inspanning veroorzaakt koorts.

 Begrijpelijk als ik als een beest tekeer was gegaan, maar daar was ik niet eens in staat om aan te denken. Meer pielen dan sloven.

 Niet veel later teruggegaan om het gereedschap schoon te maken en naar binnen te halen. Dat was het voor vandaag. Een droeve blik over het geheel laten gaan en me afgevraagd hoever ik dit jaar ga komen. Heb er een hard hoofd in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten