donderdag 14 april 2022

Doorgaan

 Zeker vier misschien wel vijf uur bezig geweest in de tuin gisteren. Vnl met verbranden van rotzooi nauwelijks bezig geweest met spitten en scheppen. En? Nou, best aardig. In de loop van de avond maakte kou zich meester van mijn lijf. Kostte een paar uur in bed voordat alles weer min of meer was wat het moest zijn. Het is werkelijk geen winter meer. Verderop in de nacht wilde het nog steeds niet met de inwendige cv. Niet echt koud meer, maar verre van warm. Toch weer iets van tol voor de gedane arbeid?

 Vanochtend niks te klagen. We gaan vandaag zien hoe het met een tweede aansluitende dag bezig zijn gaat verlopen. Om me heen is alles en iedereen bezig met de tuin en ze schieten me allemaal voorbij. Ooit kopgroep hang ik nu net voor de bezemwagen en probeer mezelf voor te houden, dat mijn tijd nog komt. Het is verbijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten