dinsdag 12 april 2022

Terugwerkend

 Twee minuten controle, kwartiertje administratie en ruim vier uur onderweg. Ooit blij dat het kon, mag het inmiddels te gek voor woorden heten. Nu switchen lijkt me echter onverstandig. Bovendien zou ik eerst moeten nagaan of de benodigde apparatuur ook dichterbij beschikbaar is. Het ding zit er nu 7 jaar en het gaat geen jaren meer duren voordat de boel in principe (weer) vervangen moet worden. Het lijkt me beter om dat te doen, waar ik bekend ben, dan waar ik net mijn neus laat zien. Heb ook geen idee wat dat hier gaat betekenen.

 Wat sinds de laatste keer veranderd is, heel recentelijk trouwens als ik de papieren snap, is dat het parkeren niet meer vrij is. Bij aankomst zijn me de borden met een berg tekst erop niet opgevallen. Geen parkeerautomaten ook. Je moet iets met een App. Ja, krijg het heen en weer, aub. Moest betalen voor 23:59 anders werd het bedrag verdubbeld tot een max van 500 lei aan toe. Zit je dan ... Uiteindelijk via een website met bankpas betaald. Benieuwd of dat over zes mndn nog steeds zo gaat. De vrijwilligheid van je smartfoon holt hard achteruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten