dinsdag 26 april 2022

Aansterken

 Aardig door de dag heen gezig-zagd. Zo'n beetje gedaan wat ik me niet echt had voorgenomen. Zelfs de avondronde met de honden aangedurft. De afgelopen week zag ik me omver getrokken worden door de dames en daar had ik weinig zin in. 's Ochtends is dat een ander verhaal. Vandaag waren de rollen weer naar wens.

 Avond en mn de nacht worden spannend. Hou ik het 'droog' cq warm maar niet tè of is het vandaag niet meer dan een pas op de plaats ipv een bijkom-dag en morgen weer een stap verder. In het laatste geval zal het nog steeds geen hollen zijn. Daarvoor ben ik deze keer te lang uit roulatie geweest.

 Dat wordt afwachten. Heb niet het idee, dat ik enige invloed op het geheel heb. Dat zou ik al jaren, ja inmiddels zijn het al jaren, willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten