zaterdag 2 april 2022

Opgedrongen

 Weekeinde. Maandag beetje gedaan. Dinsdag een beetje bezig geweest. Woensdag een paar uurtjes aan de slag. Donderdag een/de afknapper. Vrijdag bijkomen. Worden dit de komende mndn? Je moet dit natuurlijk positiever benaderen. Zal over die invulling eens diep nadenken.

 Vanochtend in afwachting van de laatste hond een ligstoel erbij gepakt en onderuitgezakt door de poort naar de tuin en verder gekeken. Heerlijk rustig. Had daar uren ipv een paar minuten kunnen zitten. De dagbesteding als je de tachtig gepasseerd bent en verder alles op orde hebt. Nu zag ik een tuin waar een hoop te doen is en ik vooral niet bezig moet zijn met de vrg 'Wanneer?'.

 De rust, die er tegenwoordig best wel is, is geen vrije keuze. Het is neerleggen bij een gebrek aan energie. Ik hoef me bepaald niet in te houden om er aan toe te komen. Geen dwang tot verstandig zijn noodzakelijk. Al zou ik willen, forceren hoort niet meer tot de mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten