woensdag 13 april 2022

Take 421

 De betaling en de honden is alles wat nog gelukt is na het ritje Targu Mûres en terug. Verder vnl geslapen. Begin van de avond drie uur en 2 uur later de rest van de nacht als een blok verbracht. Waar haal ik de moeheid vandaan? Had een nacht met vele wakkere uren bedacht. Daar is niks van terecht gekomen. Je hoort me niet klagen maar ook geen hiep-hoi roepen.
 
 Het is net als met de rust. Een en al rust gisteren en nog steeds maar de overtuiging dat het dan dus goed zit heb ik niet meer. We gaan het straks zien. Prachtig weer, schoon aanrecht, koffiemachine terug op z'n plek, kortom tijd en ruimte voor de tuin. Zien wat ik kan doen. Mariana heeft de spade nodig voor de Paasbeurt van de graven. Ieder voorjaar knelt dat wel een keertje en denk ik 'Misschien een tweede spade kopen' en vergeet het daarna weer of kijk er wel naar maar vind niet de gewenste kwaliteit. Ik zie wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten