maandag 17 april 2023

Afronding

 Weer wat meer mens. Nu zien, dat we het weten vast te houden tot morgen. Officieel mag er dan wel een derde Paasdag zijn, maar daar ga ik me niet mee bezig houden. Het weekeinde is lang genoeg geweest en de sporen ervan zijn vrijwel uitgewist. Tenminste in de keuken. Geverfde eieren zijn er nog genoeg. Wat mij betreft mag het aantal volgend jaar nog verder naar beneden. Vertel dat Mariana en haar kippen maar.
 
 D'r zijn nog zeker iets van 70 of meer eieren te gaan. Een eiersalade cq koude schotel kan nog. Dat scheelt er weer een stuk of tien. Mijn persoonlijke bijdrage blijft steken op max drie per dag. Mariana gaat daar ruim overheen, maar om dat nog een week of misschien wel langer voort te zetten, lijkt me niet geheel gezond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten