zaterdag 19 augustus 2023

Voor(ui)tgang

 Wederom een prachtige dag. Over augustus valt tot nog toe weinig te klagen. Om te beginnen vandaag de rommel van de afgelopen dagen opruimen. Gaat geen dag in beslag nemen. Na afloop gun ik me een vrije middag. Nog geen idee wat dat gaat betekenen. Ik laat het aan het moment over. Sibiu is net te ver en in Agnita valt weinig te beleven en bovendien ligt wat aanwezig is aan terras op de verkeerde plekken. Medias zou een idee kunnen zijn. Alweer een kleine eeuwigheid niet geweest. Ik kan natuurlijk ook gewoon op mijn kont neerploffen en van het weer genieten. We gaan het zien.

 De laatste dagen me weer eens wat meer op mijn ademhaling gericht. Het fameuse 'Adem in / adem uit'. Volgens mij zet het zoden aan de dijk. Het kost moeite en is absoluut geen vanzelfsprekendheid maar als ik mijn siësta-tijd er aan besteed of de nachtelijke slaaploze uren, dan daalt er toch iets van rust op me neer. Een rust die volgens mij ook effect heeft op het verdere verloop van de dagen. Mijn yoga zonder rare standjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten