woensdag 16 augustus 2023

Verlaten

 Vertrokken. Ineens is het alsof een deken over me heen getrokken wordt. Het is stil. Stiller dan net. Stiller dan normaal. Enkel de ventilatoren van de Pc zoemen in de ruimte. Mariana heeft een rit van een kleine 5 uur voor de boeg. Volgens mij zag ze er tegenop. Een soort duik in het diepe. Zolang is ze nog nooit alleen onderweg geweest. Maar misschien loop ik te projecteren.

 Nu is het zaak om niet in een zwart gat te vallen, om te gaan wachten op de terugkeer ipv te doen wat gedaan moet worden. Gisteren een groot deel van de afwas afgehandeld, maar niet alles. Bovendien wil ik de keuken aan de kant hebben, omdat ik aan de slag wil met bakken tbv Mariana's verjaardag op vrijdag als ze terugkeert. Genoeg bezigheden kortom. zeker gezien het feit, dat ik geen idee heb òf en zo ja hoe hard het uitlaten van de honden er in zal hakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten