dinsdag 30 juli 2013

Record

 Een piek in de bezoekersaantallen midden in de komkommertijd ... Dat geeft toch te denken. Interesse uit verveling of bij gebrek aan beter. En dan ook nog vnl. Russen. Ik dacht die mensen grijpen op zulk soort momenten naar de wodka.

 Moet ik me gevleid voelen, omdat ze mij prefereren boven het aardappelstooksel òf weten ze lam van de drank niks beters te doen dan mijn blog te frequenteren? Leven kent vele varianten en bij een ver-van-mijn-bed show mag je invullen naar gebrek aan eer en geweten. Een land met een paar gewetenloze schurken en een kudde laveloze sloebers moet toch een makkie zijn voor Vladimir. Misschien een ideetje voor Mark? Met wodka moet het misleiden van de kudde schapen in de Lage Landen een boel te lachen opleveren.

 Je ziet wat er tussen de komkommers gebeurd. De Russen storten zich massaal op mijn blog en in verdwaal in Russische regionen. Allez, terug naar het Franse land. Aan den slag ..... maar eerst ff de wodka in de diepvries.

1 opmerking: