maandag 22 juli 2013

Merde

 Negen uur. Aan de koffie. Het rijk weer voor mij alleen. Kaarten schudden en de kop van de week bijten. Zin? Geen idee. D'r hangt een schaduw over vandaag, een gesprek waar ik helemaal geen zin in heb.

 Het boerentheater van een paar jaar geleden is in de reprise. Ik weet niet of ik het lef, onbeschoftheid of dom dik eikenhout moet noemen. Eerst maakt ie de verkoop onmogelijk, dan kost het jaren procederen om 'm op z'n plek te zetten en bij de eerste de beste gelegenheid staat de lul d'r weer alsof geen vuiltje aan de lucht is.

 Wat hij wil is me bekend. Waarom hij denkt, dat met mij te moeten bespreken is me een raadsel. Mag hopen dat ik geen domme dingen doe of zeg. Het zal een oefening in zelfbeheersing worden. Adem in ..... Adem uit .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten