zondag 14 juli 2013

555

 Voor iemand die gecharmeerd kan raken door een mooie cijfercombinatie kan dit natuurlijk nauwelijks stuk. Het kan niet anders dan dat dit een teken aan de wand is. Een punt achter een blog zetten en dan zien dat de teller van de bijdrages blijft steken op 555. Die is een vingerwijzing van hogerhand! Helaas kan ik die tekenen niet duiden, daarvoor mis ik een gebrek aan kritisch vermogen. Het is geen 666 geworden, dat is in elk geval al iets. Maar 777 was wel leuk geweest en is het ook niet geworden.

 Laten we het erop houden, dat het goed is, dat ik daar een punt achter gezet heb cq. het hier onderschuif. Maar dat was het ook bij 554 of 561 geweest, omdat het gewoon zo is. Die 555 is een ongewild cadeautje, een prachtige perfectie. Het maakt aarzelen overbodig. Kan ik mijn energie steken in het verzinnen van de categorie, waaronder ik af en toe uit de lijn van het blog zal dansen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten