vrijdag 15 februari 2013

Pino (TMO)

 Iets moet gebeuren. Zo kan het niet verder. Een beetje hup elkaar leuk vinden, een hoop geplak en dan geruisloos over in de dagelijkse sleur, is niet de moeite van het beschrijven waard. Of misschien kost het wel te veel moeite om het beschijvingswaardig te maken ... maar, hoe het ook zij, d'r moet beweging in de tent komen. Ik wil Pino nog niet kwijt.

 We kunnen haar laat verdwijnen. Wat dan rest is de onvermijdelijke zoektocht. Klinkt niet aantrekkelijk in mijn oren. Heb al genoeg gezocht en zit niet om het zoveelste reality-plaatje verlegen. Toch moet  het geheel een draai krijgen om te blijven rollen. Of kan het ook anders?

 Ik pieker -ook hier weer- een slag in de rondte. Wat kan ik sturen, wat moet ik los laten? Of moet ik sturen en zou het kunnen dat ik los laat? Hoe help je jezelf over dat dooie punt?

 Nog een aanslag op de wijnkelder? Toch die ene onwaarschijnlijke maagd? Een advertentie voor een muze? Of gewoon de ontnuchtering van de transpiratietrekkende inspiratie ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten