vrijdag 1 februari 2013

Opzij

 Weg met wat geweest is en welkom aan wat komen gaat. Wat gaat de maand brengen? Zou ik ook genationaliseerd kunnen worden? Ik doe het voor 1 promille van de kosten voor de SNS en nog minder ook, als ik iemand daar een plezier mee doe.

 Iedere dag stel ik me bloot aan de doden waar ter wereld ook, want nieuws is tegenwoordig niks meer dan wat pagina's met dodenadvertenties en faillissementen. Ooit zat daar nog wat leuks en interesssants tussen, maar blijkbaar is dat wegbezuinigd. Aangezien de krant biedt wat de lezer wil, tenminste daar ga ik vanuit, heeft de gemiddelde lezer dus weinig behoefte aan anders dan dood en verderf. Nog ff en ik stap over op een sportkrant.

 Maar soit, verder met mijn eigen sores. Opruimen, bewegen en de volkomen verloren gegane vloek met de naam 'Discipline' uitgraven en oppoetsen. Begin van het jaar te vroeg gejuicht. De 'p' zit nog steeds in de maand, vrees ik. Maar zoals niet slechts vanmorgen geconstateerd: Ellende boeit!! Dus ... geniet ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten