zondag 8 mei 2022

Vroeeeem!

 Ga ik het doen cq volhouden of lees ik de uitslag morgen bij het rondje internet?? Over een half uur zou de race beginnen als ik met mijn huidige tijdschema in Nederland zou zitten. Daar is het echter een uur vroeger en hier zal ik toch echt tot half elf moeten volhouden om de eentonige vertoning van de F1 live te kunnen volgen.

 Half elf ..... bedtijd waar het ooit het begin van de avond was. Weer zo'n krimpvoorbeeld van het ouder worden.

 Dat die eentonigheid wel wat heeft, ga ik niet weer beamen. Het is gewoon best spannend dit jaar. Behalve met een Nederlandse wereldkampioen, die achter loopt in de punten, zijn het gewoon een stel sympathiek over komende jongelui, die duidelijk aan elkaar gewaagd zijn. Verstappen kan zich met zijn achterstand in feite geen fout of pech veroorloven, tenzij Leclerc pech krijgt dan wel een stommigheid begaat. Daar is het dus wachten op. Iets van dik 50 rondes van iets meer dan een minuut per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten