woensdag 18 mei 2022

Struktuurverlies

 Het zou mooi zijn als mijn fysiek weer wat gewilliger wordt. Er blijft ongewild een hoop liggen. In je huishouden kun je wel schuiven en uitstellen maar dat je last van het een of ander hebt zal de telefoonboer een zorg wezen. Zelfs de politie loopt ineens te zeuren over het deels nog steeds niet verzaagde stookhout. En mijn tuin .... Ik word treurig van mijn tuin of wat mijn tuin had moeten zijn maar dit jaar weer niet gaat worden.
 
 Orde qua regelmaat zou sowieso niet verkeerd zijn. Ik raak mijn gevoel van tijd en dag kwijt. Zit op woensdag in het weekeinde. Wordt op bed wakker met het idee dat het nacht is, maar buiten de zon schijnt. Het is soms zo'n warboel, dat het me niet zou verbazen, als ik op weg ben gek te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten