zaterdag 14 mei 2022

Ontmoedigen

 Als ik een nieuw label toevoeg, het 'Klagen' noem en me toesta me niet meer in te houden op dat vlak dan zou ik in een mum van tijd de categorie 'Zwammen' ver achter me laten. Jongens wat een ellende. De ene klacht is nog niet verholpen of de volgende slaat al toe. Was het ooit afzien tussen de oren is het nu het fysiek dat de ene na de andere stok tussen de spaken steekt.

 Vanochtend was ik het zat en er een dosis chemische zooi tegen aan gegooid. Nu loop ik rond met het gevoel van een dronken zombie zonder dat het de oorzaak serieus heeft weggenomen.

 Kijk, als het de bedoeling van de omstandigheden is om me het bezig zijn in de tuin op alle mogelijke manieren onmogelijk te maken, zegt het dan, dan kap ik er gewoon mee. Scheelt een hoop gedoe. Kunnen de omstandigheden zich met zinnige zaken bezighouden en kan ik de bierkaai laten voor wat ie is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten