zaterdag 6 oktober 2012

Intimitate

 Dat ik in de categorie Eigenheimer val, is me langer bekend dan vandaag. Bij de juiste mentale voorbereiding kan ik echter rustig een weekje sociale drukte over me heen laten gaan. Zeker als de regie dan in mijn handen ligt, wat hier natuurlijk niet het geval is met alle schuurmomenten, omtrekkende bewegingen en tactische aftochten vandien. De keuken als spil in het net van een zoete inval van familie, vrienden en buren èn met de douche nog net niet in het midden maar danig pontificaal aanwezig naast het aanrecht .... 'Wennen' is dan niet het juiste woord. Ik zoek nog en dan vooral naar het moment, waarop ik de keuken met aan redelijke waarschijnlijkheid grenzende zekerheid meer dan slechts een ogenblik voor mezelf heb. Ik heb het niet zo op toeschouwers en zeker niet in het sanitaire deel van mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten