maandag 29 mei 2023

Slikken

 De geleende machine laat ik links liggen. Wel nog schoonmaken morgen. Geen messen dan wel frezen om het gras alsnog te kortwieken. Meer dan eenmaal geprobeerd en bij bramen en soortgelijke ellende werkt het. Bij normaal onkruid niet. Bovendien moet ik er ik niet aan denken, dat ook met een frees de boel niet naar wens loopt. Zo'n dag als vandaag heeft een hoop energie gekost, omdat er meerdere keren opgestart moest worden. Een paar uur op bed bracht daar geen verandering ten goede in. Integendeel.

 Bovenop dit gedoe komt een afspraak met een veterinair voor een vaccinatie van Mopke. Na vijven, zou hij langskomen. Het is inmiddels bijna half acht. Het is hoe je het bekijkt. Het is na vijven, maar zo vat ik dat toch niet op. Voel langzaam ontploffingsgevaar onstaan. Het bespaart mij èn Mopke de rit naar Sibiu en retour. Wat meer zekerheid mbt het moment van aanwezigheid zou prettig zijn. Het is een paar minuten werk. Meer niet.

 Update: Het is bij negenen. Natuurlijk nog steeds na vijven. Niks van zich laten horen. Komt voor 99,97% vandaag niet meer langs. Dit is Roemenië. Morgen is het weer afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten