zondag 14 mei 2023

Opfrissen

 Sinds een paar dagen Dishonored_2 weer opgepakt met de bedoeling het spel 'stealth' door te spelen. Geen doden. Alles onopgemerkt af weten te handelen. Nou, dat dat dus niet gaat lukken, is inmiddels wel duidelijk. Bovendien loop je een groot deel van de te verzamelen geldwaardige en anderszins interessante voorwerpen mis. Ik heb ook het idee, dat het programma niet lekker loopt. Kan me zo gauw niet herinneren of ik het spel voorheen ook op deze Pc heb gespeeld of op de oude versie, wat dan op de laptop moet zijn geweest. Toch? Ik kan me niet heugen, dat ik een Pc heb weg gedaan.

 Het meest irritante is, dat het punt, dat je blikrichting aangeeft bij alles wat je doet, vaak werkelijk maar een punt is en de bijbehorende haakjes ontbreken. Het maakt de oriëntatie niet makkelijk. Bovendien wordt volgens mij niet altijd aan gegeven of iets interessant is om mee te nemen. Is dat een probleem (hardware?) aan mijn kant of loopt Steam te kloten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten