donderdag 25 mei 2023

Knollen

 Met enige regelmaat start ik ETS2 op. Niet om te spelen, maar om te zien of er nwe, interessante dingen zijn toegevoegd. Vandaag begon het opstarten veelbelovend met een uitgebreide download. Een update zat volgens mij niet in de pijplijn. Stiekem de hoop, dat de bèta-versie van de verwachte uitbreiding met voormalig Joegoeslavië beschikbaar werd gesteld voor testen. Niet dat ik me daar mee bezig hou. Het is de laatste stap, voordat een nw deel van Europa in de verkoop gaat.

 Het betrof echter iets met een nw merk aanhangers. Turkse firma. Nooit van gehoord. Überhaupt helemaal niet geïnteresseerd in wat ze stalen dumpers noemen. Heb die al in mijn vloot van een aantal garages en ik kan niet zeggen, dat ze veel gebruikt worden. Tegenvaller kortom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten