woensdag 17 mei 2023

Hakken?

 Bewolkte dag. Er hangt regen in de lucht. Of de tuin aan de beurt komt, is afwachten. Eerst het huishouden terug op de rails zetten en dan verder zien. De dagen zijn te kort, niet van het gewenste aangename karakter en over mijn eigen tempo zal ik het maar niet hebben. De operatieknoop moet doorgehakt. De twijfel is er nog steeds maar een alternatief bestaat volgens mij niet. Vrg blijft of na afloop -mocht ik er nog zijn- al die meer of minder vervelende klachten zijn verdwenen of gaan verdwijnen. Ook iets waar ik zo mijn twijfels bij heb.

 Verder dan verwijderen, diagnosteren en behandeling bepalen komt de best prof. dr. niet. Hij doet alsof het het knippen van de nagel van de grote teen betreft. Het is gewoon geen vertrouwenwekkend persoon. Het internet heeft daar een duidelijk genuanceerdere mening in qua risico's en voorzorgsmaatregelen. Wat elders gezien wordt als een laatste mogelijkheid, predikt hij al vanaf het moment, dat er nauwelijks van enig onderzoek sprake was geweest. Soms verdenk ik hem van operatiegeilheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten