vrijdag 25 mei 2012

Z

 Prachtig die zon. Heerlijk de zee. Aangenaam dat zand. Een soort onafscheidelijke drie-eenheid maar daarom nog lang niet perfect. Het was een gemankeerde combi, het hinkte, pruttelde en bewoog wel maar kwam geen moment op snelheid.

 In de loop van de dagen dacht ik "D'r mist iets en/of de overdaad van hetzelfde schaadt." Het gaat om ZZZZ ipv ZZZZZ. Een van hetzelfde extra, de meest belangrijke van het stel zonder welke je met een 'Z' teveel zit opgescheept. Probeer het maar te begrijpen.

 Een strand zonder zoenen is gewoon een beetje niks. Een ondergaande zon genieten zonder dat genot bij een ander te voelen is zoiets als en whisky met teveel water. Waterig waar heftig meeslepen op z'n plek zou zijn.

 Bezig met mijn eigen dingen mis ik die ander minder dan zo'n persoon lief zou zijn, maar zo onderweg, een beetje struinend door het leven en de wereld zonder nou echt de uithoeken op te zoeken, mis ik die ander heel wat meer dan mij lief is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten