maandag 7 mei 2012

Doen

 Maandagochtend èn prachtig weer, de meest verschrikkelijk ongenaakbare combinatie denkbaar in deze tijd van het jaar. Hier kan geen uitvlucht tegenop en ketsen alle smoezen op af. Shit, dat wordt werken. Leek het leven gisteren nog zo mooi en aantrekkelijk, zit ik vandaag weer in het gras en de modder. Eerst de modder en mocht dan nog wat puf resten kan ik me altijd nog over het gras buigen. Gras genoeg maar de komende twee dagen weer voorspelde nattigheid, dus dat kan misschien beter nog wachten.

 Blubber scheppen. Ik heb het iets van een jaar uitgesteld, waar 2x schoonmaken eigenlijk geen luxe is. Hop, hop het zoveelste achterstallige stukje wegwerken. En natuurlijk met in mijn achterhoofd de hoop, dat dit de laatste keer zal zijn. Zou ik het het volgend jaar weer denken??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten