maandag 10 juni 2013

Zomeren

 Eens zien of het me lukt om in de komende weken de zomertijd meer eer aan te doen, dan nu het geval is. Langere dagen en mn eerder mijn nest uit. De tijd dat het om half negen pas licht is, ligt alweer wat weken achter ons. Mijn ochtenden zijn er echter niet door aangetast. De keren dat ik voor half negen een blik in de spiegel werp zijn op maandbasis te tellen op de vingers van één hand en altijd vanwege een afspraak nooit vanwege de trek in de dag.

 Beesten voeren, koffie en ontbijt, bloggen, wandelen met de honden, tweede koffie en nog eens door de blogs struinen, varkensoren voor de honden, lunch voor mij en hopsakee de klok loopt tegen tweeën. Dat kan anders, moet anders, zou ik graag anders zien. Lijkt me niet een overmatig hoog gespannen lat voor de komende weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten