maandag 24 juni 2013

Koffer

 Nu niet de fout maken om m'n kloffie al bijeen te willen binden. Het is nog veel te vroeg. Liever nog wat poetsen en ruimen anders zijn de paarden niet meer te houden. Een echte automobilist in de meeste strikte zin van het woord. Koffer klaar = gasgeven. Paspoort, creditcard, cash en mezelf is eigenlijk al genoeg, had ik niet zo'n hekel aan kleren kopen gehad. Dus toch maar die koffer, maar niet eerder dan strikt noodzakelijk. Voor ik straks in mijn bed plof, wat grove lijnen bijeen harken en morgenochtend in het half uur tussen ontwaken en vertrek alles netjes in- en bij elkaar schuiven, dichtritsen en wegwezen. Mocht ik wat vergeten zijn, kom ik daar in het eerste uur wel achter en kan het dan met een gerust hart vergeten. Tenminste .... ja, waarschijnlijk wel, alhoewel het vlieggedeelte de boel wat nauwer laat luisteren, dan als je je tot je eigen vier wielen beperkt.

1 opmerking: