zondag 23 juni 2013

Verder

 Jan heb ik inmiddels onder me gelaten. Hoelang heeft dat nu geduurd en vooral waar heeft het aan gelegen? Joost maar vragen?? Dikke veertien dagen in de achteruit met alle fysieke en minder grijpbare verschijnselen. Nachtelijke feestpartijen en uitgetelde dagen. Een persoonlijke reünie, en ik heb toch al weinig op met dat soort zaken. Voorbij is voorbij en hoort dat ook te blijven. Oude bekenden die weggezakt zijn in de sloot van de jaren, horen daar in te blijven zitten en dat geldt ook voor de verdere rest van wat zoal door je leven heen kan fietsen. Maar ja, wie ben ik, als ik dat niet eens weet toe te passen op mijn eigen piepkleine wereldje?

 Als de tekenen niet bedriegen gaat het de komende tijd de betere en misschien wel goede kant op. Ik zal de botjes straks voor de zekerheid nog maar een keertje opgooien, de tarotkaarten opnieuw trekken, de pendels laten draaien, de elven raadplegen, naar de dolfijnen en walvissen luisteren en dan mijn ticket voor Rome uitprinten. Pronto!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten