donderdag 27 september 2012

Schema

 Hoe zal het de komende dagen gaan? Vandaag is de eerste ochtend, dat ik geen tijd heb om een stukje te schrijven. Morgen hang ik op schrijftijd op 10km hoogte in de lucht .... Brrr. Zaterdag is de eerste gelegenheid om te reflecteren en dan maar hopen, dat ik zin heb èn ergens een Pc in beslag valt te nemen. Nee, met een Apple-air had ik geen moment geaarzeld, maar die 4 kg bak met nog eens 650 gr adapter en kabelwerk laat ik lekker thuis. In principe zou de iPhone genoeg moeten zijn, maar zoals al vaker geconstateerd, dat schrijft gewoon niet zo lekker en lekker is bij schrijven minstens zo belangrijk als het oog bij eten.

 Hoe zullen de stukjes vallen? Parijs, Vliegen, Wildwest, Jaren'50, Bergen, Ezels, Weldaad?, Communicatie, ..... Het lijkt me moeilijk voorspelbaar ook al zullen er grote parallellen zijn met de familiebezoeken begin jaren '70 in wat tegenwoordig Slovenië heet of  het Hongarije van een tiental jaren later. In beide landen heeft de afgelopen 20 jaar een gigantische ontwikkeling plaatsgehad, zeker in de steden. Een ontwikkeling die deels ook in Boekarest begonnen is maar nog lang niet doorgedrongen is in de Karpaten. Het wordt kortom op een hoop manieren een reis terug in de tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten