vrijdag 2 december 2022

Wegzakken

 Kleinzielig zou ik me niet willen noemen, eerder het tegendeel. Maar ik ben ook geen alleenstaande ouder, die kost wat het kost voor de kids probeert hoog te houden wat er niet is. Zoals met alles went het ook een beetje, al is dat geen reden om tevreden te zijn. In standje '11 en 30 ste' is inmiddels weer het een en ander mogelijk. Daarmee is het probleem niet verdwenen, laat staan opgelost.

 Was de eerste gok iets met de maag, noemt de verwijsbrief problemen met de lever. Als me iemand dat twintig jaar geleden gezegd had, had ik hem of haar direct geloofd, maar inmiddels heeft die lever ruimschoots de kans gehad om te herstellen ipv verder in de problemen te zakken. Maar goed. Volgende week de bekende riedel aan onderzoekingen en dan zien we wat ze er van denken te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten