donderdag 8 november 2012

Service

 Die ongevraagde service van de tegenwoordige internetbedrijven om ineens met vage redenen je password te resetten, begint me aardig mijn strot uit te hangen. Als ik een ander password wil, doe ik dat wel zelf. Laten ze zorg dragen voor een niet lekkende dijk om hun, van allerlei beveiligingen voorziene software en mij mijn dagen niet vergallen met acties, waar ik èn niet om vraag èn geen behoefte aan heb. Stelletje klojo's.

 Is dit de pesttijd van het jaar? Makelaars, belastingen en nog ook nog de sociale media die ongevraagd hun gebrek aan inzicht in de materie denken kort te sluiten over mijn rug?? Nog ff en ik flikker iedereen mijn bestaan uit die zich zonodig ongevraagd daarmee bemoeit, ongeacht wie of wat dat is. Stelletje ingebeelde nitwits.

 Het is toch gvd de omgekeerde wereld. Wil je mij als cliënt? Dan hou je bezig met wat ik wil en niet met wat in je eigen krochten rond kruipt. Makelaars zijn er zat op deze wereld en de sociale media kunnen me de pot op als puntje bij paaltje komt, dus wat werkelijke klantvriendelijkheid lijkt me op z'n plek. Alleen die belastingen ......tja, een arrogantere instelling, waar je maar moeilijk omheen komt, bestaat er niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten