woensdag 21 november 2012

Gemis

 Ik mis mijn herinneringen. Was toch wel prettig eerst een tiental voorgeprogrammeerde pauze-momentjes en ook na reductie tot 5 bleven het dankbare ogenblikken van vrijheid. Nu moet ik ..... en dat is een foute gedachte. Fout omdat ik een hekel heb en altijd gehad heb aan 'moeten' en omdat het niet klopt. Ik wil! Ja, ik wil ....

 Dat moet je niet te vaak zeggen in je leven. Altijd gedacht dat 1x meer dan voldoende zou zijn. Inmiddels heb ik al een reprise achter de rug en drie keer is scheepsrecht. Niet?

 Het is een beetje voor de fanfare uitlopen, maar ik denk, dat ik 2013 tot het jaar van 'het hernieuwde willen' ga bombarderen. Ik mag nog een paar weken dubben, maar ingevingen zijn meestal gewoon onverbeterlijk. Op meerdere terreinen is er beweging of eigenlijk onvrede en dat is toch de basis voor beweging, de enige motor die uit het niets kan aanslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten