woensdag 7 november 2012

Lever

"Godverdekutklote"
"Gaat ie?"
"Hel en verdoemenis"
"Heb je het naar je zin?"
"Jammer genoeg bestaat het niet!"
"Jouw zin is inderdaad moeilijk realiseerbaar."
"Waar heb jij het over?"
"Laat ik me dat nou net afvragen."
"Dat ze driedubbeldoorgehaald van het haakje mogen getrokken."
"Dat bedoel ik. "
"Waar ben jij mee bezig?"
"Ziet wie het mij vraagt."
"Ah, lazer op."
"Soms is goede raad aan mij besteed."
"Dat ze toch de tyfus krijgen."
"Voor die tijd ben ik weg."
"Stelletjes kankerlijders"
"Welke hel had je in gedachte?"
"Waar heb je het over?"
"Je valt in herhaling."
"Vallen, ja. Vanaf de Himalaya!"
"Hhhhhh ...Ppfffffffff"
"Of een reinigende ontploffing ...."
"Ik geloof het wordt tijd om te gaan."
"De wereld zou me dankbaar zijn."
"Ongetwijfeld. Heb je ff 50 euro voor me?"
"EuuH?"
"Tja, eind van de maand, hè."
"Ik kan je werkelijk niet volgen."
"Doe maar niet ook. Wil ff alleen zijn."
"Al dat godsgloeiende gedoe ..."
"Heb je ff wat centen of niet?"
"Kijk eens op mijn rug!"
"Ha, ha, nee dank je. Ik pin wel met je pas."
"Het wordt tijd dat ze hangen, al is het maar figuurlijk."
"'Tuurlijk, je hebt groot gelijk. Tot straks!"
"Wat ga jij doen?"
"Wieberen"
"Aan jou heb je ook nooit wat."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten