zaterdag 10 november 2012

Burgeroorlog

 Mijn oren verlangen naar geluid, maar ik moet niet aan muziek denken. Ik wil dronken worden, maar het idee van alcohol maakt me misselijk. De avond tafelend kapot slaan lijkt me een genot, als ik dan wel maar niet hoef te eten. Heerlijk toeren door Europa, maar graag met chauffeur.... Volgens mij, gaat er ergens iets mis.

 Ik wil een hoop, maar zie niet zitten, wat er tegenover staat, tenminste niet wat in eerste instantie bij me opkomt. Cd's zijn er zat, ik moet alleen ff zoeken. Eten is maar een klein onderdeel van tafelen en kan heel goed in minuscule creaties. En die alcohol, ach, het vlees is zwak en het aanbod aan verleidingen wel erg groot. Blijft alleen die chauffeur .... en die is serieus. D'r valt over veel te onderhandelen, maar niet over mijn ultieme droom. Vooruitgang is inleveren en daar wil ik gewoon van af. Ooit, ooit komt die er, die auto die ik (weer) niet zelf hoef te rijden. Terug naar af, terug naar de tijd dat de vriendin een auto had en ik een motorrijbewijs.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten