zondag 1 juli 2012

Poort

"Waar wacht je op?"
"Hier wacht je op Petrus, toch?"
"Die heeft vakantie."
"Moet ook gebeuren."
"Weer slechte coördinatie."
"Hoewel ... hier?"
"Dat jij er bent. Kan eigenlijk niet. "
"Nou, ik ga wel terug."
"Nee, nee zo zijn we niet getrouwd."
"Wij?"
"Sorry, ik bedoel .... ach, laat maar."
"Mag ik het niet snappen?"
"Blijf maar zitten."
"Ja, ja"
"Straks binnen is dat voorbij."
"Wat?"
"Dat wachten."
"Nee, toch. Alsjeblief zeg."
"Binnen ben je bezig."
"Gètverdemme, meen je dat?"
"Een beetje op je woorden letten."
"Bezig zijn. Op mijn woorden letten.."
"Ja, da's toch wel het minste."
"Heb ik nog wat te kiezen?"
"Nu?"
"Nee, morgen. Al wakker?"
"Wachten of wachten."
"En straks?
"Straks is dat voorbij."
"Mhhh, ik weet niet...."
"Hoeft ook niet."
"En als ik dat wel zou willen?"
"Wat?"
"Goeiemorgen: wachten!"
"Daar heb je je leven voor gehad!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten