maandag 9 juli 2012

Ban

 Nieuwe ervaring. Wonderlijk mag ik wel zeggen. Kan me niet heugen, dat me zoiets al een keer overkomen is in mijn leven, tenminste niet zo compact en overrompelend. Was het me op straat overkomen, mijn mond zou van verbazing open zijn gezakt, mijn ogen waren hun eigen weg gegaan en ik natuurlijk vol op die ene verdwaalde lantaarnpaal geknald. Voordeel is, dat je dan direct weer op de aarde terug bent, weliswaar op je kont, maar toch. Die knal is er nu niet geweest. Gelukkig en ook weer niet.

 Het heeft een paar dagen geduurd maar de werkelijkheid heeft het beeld weer overgenomen, de betovering echter niet weggespoeld. Hoeft ook niet. Een beetje zweven op z'n tijd is niet verkeerd. Eens zien hoe dat functioneert deze week met het hoofd in de wolken en de handen in de grond. Giraffe ipv struisvogel. Ik heb het altijd een erg onhandg dier gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten