zaterdag 7 juli 2012

Onkruid

 Struinen door de tijd, het leven, de wensen en hun onmogelijkheden. Als je niet beter wist, zou je denken, dat het mijn hobby is. Niets is minder waar. Ik hou van afsluiten, opruimen. Netjes ordenen en wegzetten. Ook zoiets wat je niet zou zeggen als je de afgelopen tijd bij me langs bent geweest. Toch is het zo en het is direct ook de plek waar de schoen wringt. Je kracht is je zwakte. Helaas maar al te waar.

 Na een enerverende week waarin ik niet de wereldproblemen maar wel de mijne in één klap heb proberen op te lossen, maar een tandje terugschakelen. Aan alle kanten wordt hard aan de verkoop gewerkt en het lullige blijft dat mijn bijdrage zich beperkt tot hopen, onkruid wieden en grasmaaien. Toch maar weer mee verdergaan. Het moet tenslotte ook gebeuren. Onkruid vergaat niet en dat is maar goed ook ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten