zondag 15 juli 2012

Landerig

 Dit gaat 'm niet worden deze maand. Niet alleen het weer wil niet doen wat het zou moeten, maar ook mijn inspiratie heeft last van werkweigerige buien. De dagen slepen zich voort en ik sleep me er achteraan om het beeld iets plastisch's mee te geven. Vanaf vanmiddag weer zon, dat scheelt iets in de activiteitenmogelijkheden met nadruk op mogelijkheden, want het zegt zeker niet alles. Alles allemaal erg verklaarbaar, puur en alleen mijn eigen verantwoordelijkheid, weet wat ik zou moeten doen maar doe het niet. Zoek, wacht, baal, breng mezelf terug naar af en het spel kan weer van voren af aan beginnen. Nieuwe ronde, het oude gebrek aan kansen. Uit het steeds nauwersluitende kringetje breken en toch dat rondje blijven gaan. Een "Uit"-knop op mijn hersenen zou het werkelijke verschil maken. Doen, doen, doen! Ik ben gewoon niet dom genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten